Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ368 trw

Sworzeń wahacza JBJ368 TRW

JBJ368 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ368
Sworzeń wahacza JBJ368
JBJ368
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ368

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 132
Szerokość [mm] 60
Wymiar stożka [mm] 26
Zbieżność stożka 1:10
Wymiar gwintu M20x1.5
średnica zewnętrzna [mm] 45,2
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937908332

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ368 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 26, 45,2mm, z dodatkami) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903) 2.1D-Electric 01.95-

Sworzeń wahacza JBJ368 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ368 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

9013330427, 9013330627, 9013330727, 9013331127, 9013331227, A9013330427, A9013330627, A9013330727, A9013331127, A9013331227

VOLKSWAGEN

2D0407361, 2D0407361A, 2D0407361B

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 333 04 27
MERCEDES-BENZ      901 333 06 27
MERCEDES-BENZ      901 333 07 27
MERCEDES-BENZ      901 333 11 27
MERCEDES-BENZ      901 333 12 27
MERCEDES-BENZ      A 901 333 04 27
MERCEDES-BENZ      A 901 333 06 27
MERCEDES-BENZ      A 901 333 07 27
MERCEDES-BENZ      A 901 333 11 27
MERCEDES-BENZ      A 901 333 12 27
VOLKSWAGEN      2D0 407 361
VOLKSWAGEN      2D0 407 361 A
VOLKSWAGEN      2D0 407 361 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ368 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ368 TRW:

Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
zobacz instrukcję montażu JBJ368zobacz instrukcję montażu JBJ368

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.