Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 93-01478 rts

Sworzeń wahacza 93-01478 RTS

93-01478 Sworzeń wahacza RTS
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-01478

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45,2
Gwint zewn. 2 [mm] M20x1,5
Ciężar [kg] 0,773
nr EAN 8435130313676

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-01478 RTS

SWORZEŃ WAH RTS 93.01478 VW LT 96- SPRINTER

Sworzeń wahacza 93-01478 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sworzeń wahacza 93-01478 producenta RTS

MERCEDES-BENZ

9013330627, 9013330727, 9013331027, 9013331127, 9013331227

VOLKSWAGEN

2D0407361, 2D0407361A, 2D0407361B

numery OEM:
DODGE      5139559AA
MERCEDES-BENZ      9013330627
MERCEDES-BENZ      9013330727
MERCEDES-BENZ      9013331027
MERCEDES-BENZ      9013331127
MERCEDES-BENZ      9013331227
VOLKSWAGEN      2D0407361
VOLKSWAGEN      2D0407361A
VOLKSWAGEN      2D0407361B

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-01478 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-01478 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.