Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L23513 monroe

Sworzeń wahacza L23513 MONROE

L23513 Sworzeń wahacza MONROE
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L23513

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,700
Wymagana ilość 2
Wymiar stożka [mm] 23,5
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096303425

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L23513 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 23,5mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B909) 2.1D-Electric 01.95-

Sworzeń wahacza L23513 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sworzeń wahacza L23513 producenta MONROE

MERCEDES-BENZ

9013330627, 9013330727, 9013331127, 9013331227

VOLKSWAGEN

2D0407361, 2D0407361A, 2D0407361B

numery OEM:
DODGE      5139559AA
MERCEDES-BENZ      901 333 06 27
MERCEDES-BENZ      901 333 07 27
MERCEDES-BENZ      901 333 11 27
MERCEDES-BENZ      901 333 12 27
VOLKSWAGEN      2D0 407 361
VOLKSWAGEN      2D0 407 361 A
VOLKSWAGEN      2D0 407 361 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza L23513 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.