Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A4 B6 (8E2) 2.0 FSI (2002.07-2004.12) 150km » VKJC 1002 skf
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 2.0 Fsi (2002.07-2004.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 1002 SKF

VKJC 1002 Wał napędowy SKF
skf VKJC 1002
Wał napędowy VKJC 1002
370.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 1002

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]556
otwór Ø [mm]8,3
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]86
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]100
nr EAN7316572884522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1002 SKF

Półoś napędowa przód L 556mm (dla pojazdów bez ABS) pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, PASSAT B5, VENTO 1.6-2.0 02.88-06.02
numery OEM:
AUDI      357 407 271 A
AUDI      357 407 271 B
AUDI      357 407 271 EX
AUDI      357 407 271 G
AUDI      357 407 271 GX
AUDI      357 407 271 H
AUDI      357 407 271 HX
AUDI      357 407 271 P
AUDI      357 407 271 PX
AUDI      357 407 271 Q
AUDI      357 407 449 X
AUDI      JZW 407 449 CX
SEAT      357 407 271 A
SEAT      357 407 271 B
SEAT      357 407 271 EX
SEAT      357 407 271 G
SEAT      357 407 271 GX
SEAT      357 407 271 H
SEAT      357 407 271 HX
SEAT      357 407 271 P
SEAT      357 407 271 PX
SEAT      357 407 271 Q
SEAT      357 407 449 X
SEAT      JZW 407 449 CX
SKODA      357 407 271 A
SKODA      357 407 271 B
SKODA      357 407 271 EX
SKODA      357 407 271 G
SKODA      357 407 271 GX
SKODA      357 407 271 H
SKODA      357 407 271 HX
SKODA      357 407 271 P
SKODA      357 407 271 PX
SKODA      357 407 271 Q
SKODA      357 407 449 X
SKODA      JZW 407 449 CX
VOLKSWAGEN      1H0 407 271 A
VOLKSWAGEN      1H0 407 271 AV
VOLKSWAGEN      1H0 407 271 AX
VOLKSWAGEN      357 407 271 A
VOLKSWAGEN      357 407 271 B
VOLKSWAGEN      357 407 271 EX
VOLKSWAGEN      357 407 271 G
VOLKSWAGEN      357 407 271 GX
VOLKSWAGEN      357 407 271 H
VOLKSWAGEN      357 407 271 HX
VOLKSWAGEN      357 407 271 P
VOLKSWAGEN      357 407 271 PX
VOLKSWAGEN      357 407 271 Q
VOLKSWAGEN      357 407 449 X
VOLKSWAGEN      JZW 407 449 AX
VOLKSWAGEN      JZW 407 449 CX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1002 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1002 SKF:

Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.