Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 29L10 (2006.05-2011.08) 95km » VKJC 4620 skf
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 29l10 (2006.05-2011.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 4620 SKF

VKJC 4620 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4620
Wał napędowy VKJC 4620
VKJC 4620
skf VKJC 4620 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 4620 skf
Wał napędowy VKJC 4620 skf
Wał napędowy VKJC 4620 skf
Wał napędowy VKJC 4620 skf
Wał napędowy VKJC 4620 skf
432.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4620

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]794,5
otwór Ø [mm]10,5
Wymiar gwintuM16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]94
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]108
nr EAN7316575128968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4620 SKF

Wał napędowy przód 794,5mm pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II 1.4-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 272 EN
AUDI      1K0 407 272 NJ
AUDI      1K0 407 272 RB
AUDI      1K0 407 272 RE
AUDI      1K0 407 272 RF
AUDI      1K0 407 454 DX
AUDI      1K0 407 762 BX
AUDI      1K0 407 762 PX
AUDI      1K0 407 764 DX
AUDI      1K0 407 764 LX
AUDI      1K0 407 764 QX
AUDI      5N0 407 762 F
AUDI      5N0 407 762 FX
AUDI      5N0 407 766 B
AUDI      5N0 407 766 BX
AUDI      5Q0 407 272 E
AUDI      5Q0 407 762 FX
SEAT      1K0 407 272 EN
SEAT      1K0 407 272 RB
SEAT      1K0 407 272 RF
SEAT      1K0 407 764 DX
SEAT      1K0 407 764 LX
SEAT      5K0 407 272 C
SEAT      5K0 407 762 BX
SEAT      5Q0 407 272 BM
SEAT      5Q0 407 272 E
SEAT      5Q0 407 272 F
SEAT      5Q0 407 762 FX
SEAT      5Q0 407 762 JX
SEAT      5Q0 407 762 RX
SEAT      7N0 407 764 C
SEAT      7N0 407 764 Q
SEAT      7N0 407 764 QX
SKODA      1K0 407 272 NJ
SKODA      1K0 407 272 PM
SKODA      1K0 407 272 RB
SKODA      1K0 407 272 TM
SKODA      1K0 407 762 PX
SKODA      1K0 407 764 LX
SKODA      5Q0 407 272 BM
SKODA      5Q0 407 272 E
SKODA      5Q0 407 272 F
SKODA      5Q0 407 762 FX
SKODA      5Q0 407 762 JX
SKODA      5Q0 407 762 RX
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 EK
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 EN
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 JB
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 KF
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 NJ
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 PM
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 RB
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 RF
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 RR
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 TP
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 GX
VOLKSWAGEN      1K0 407 762 BX
VOLKSWAGEN      1K0 407 762 PX
VOLKSWAGEN      1K0 407 764 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 764 LX
VOLKSWAGEN      1K0 407 764 TX
VOLKSWAGEN      2K0 407 272 G
VOLKSWAGEN      2K0 407 272 GX
VOLKSWAGEN      3AA 407 272
VOLKSWAGEN      3AA 407 452 X
VOLKSWAGEN      3C0 407 272 AJ
VOLKSWAGEN      3C0 407 452 AX
VOLKSWAGEN      5K0 407 272 C
VOLKSWAGEN      5K0 407 762 BX
VOLKSWAGEN      5N0 407 762 F
VOLKSWAGEN      5N0 407 762 FX
VOLKSWAGEN      5N0 407 766 B
VOLKSWAGEN      5N0 407 766 BX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 BM
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 E
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 F
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 FX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 JX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 RX
VOLKSWAGEN      7N0 407 764 Q
VOLKSWAGEN      7N0 407 764 QX
VOLKSWAGEN      JZW 407 272 BX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4620 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4620 SKF:

Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.