Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0751 maxgear

Wał napędowy 49-0751 MAXGEAR

49-0751 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0751
Wał napędowy 49-0751
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0762MG

numer części:

49-0751

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27
Długość [mm] 793
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 100 498 0610
nr EAN 5907558586206

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0751 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF V PR 2,0TDI PASSAT/TOURAN 1K0407272NJ

Wał napędowy 49-0751 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wał napędowy 49-0751 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

1K0407272EN, 1K0407272KF, 1K0407272NJ, 1K0407272RB, 1K0407272TM, 1K0407272TP, 1K0407454DX, 1K0407762BX, 1K0407764LX, 2K0407272G, 2K0407272GX, 3AA407272, 3AA407452X, 3C0407272AJ, 3C0407452AX, JZW407272BX

SEAT

1K0407272EN, 1K0407272KF, 1K0407272NJ, 1K0407272RB, 1K0407272TM, 1K0407272TP, 1K0407454DX, 1K0407762BX, 1K0407764LX, 2K0407272GX

SKODA

1K0407272EN, 1K0407272KF, 1K0407272NJ, 1K0407272RB, 1K0407272TM, 1K0407454DX, 1K0407762BX, 1K0407764LX, 2K0407272G

AUDI

1K0407272EN, 1K0407272KF, 1K0407272NJ, 1K0407454DX, 1K0407762BX

numery OEM:
AUDI      1K0 407 272 EN
AUDI      1K0 407 272 KF
AUDI      1K0 407 272 NJ
AUDI      1K0 407 454 DX
AUDI      1K0 407 762 BX
SEAT      1K0 407 272 EN
SEAT      1K0 407 272 KF
SEAT      1K0 407 272 NJ
SEAT      1K0 407 272 RB
SEAT      1K0 407 272 TM
SEAT      1K0 407 272 TP
SEAT      1K0 407 454 DX
SEAT      1K0 407 762 BX
SEAT      1K0 407 764 LX
SEAT      2K0 407 272 GX
SKODA      1K0 407 272 EN
SKODA      1K0 407 272 KF
SKODA      1K0 407 272 NJ
SKODA      1K0 407 272 RB
SKODA      1K0 407 272 TM
SKODA      1K0 407 454 DX
SKODA      1K0 407 762 BX
SKODA      1K0 407 764 LX
SKODA      2K0 407 272 G
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 EN
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 KF
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 NJ
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 RB
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 TM
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 TP
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 762 BX
VOLKSWAGEN      1K0 407 764 LX
VOLKSWAGEN      2K0 407 272 G
VOLKSWAGEN      2K0 407 272 GX
VOLKSWAGEN      3AA 407 272
VOLKSWAGEN      3AA 407 452 X
VOLKSWAGEN      3C0 407 272 AJ
VOLKSWAGEN      3C0 407 452 AX
VOLKSWAGEN      JZW 407 272 BX

Zastosowanie Wał napędowy 49-0751 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.