Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » 110 710 topran

Śruba, zacisk hamulcowy 110 710 TOPRAN

110 710 Śruba, zacisk hamulcowy TOPRAN
topran 110 710
Śruba, zacisk hamulcowy 110 710
110 710
7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

110 710

producent:

TOPRAN

Kształt łba śruby / nakrętki Sześciokąt zewnętrzny
Wymiar gwintu M 8
Skok gwintu [mm] 1,25
Długość całkowita [mm] 28
Klasa wytrzymałości 10.9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, zacisk hamulcowy 110 710 TOPRAN

Śruba prowadnicy zacisku hamulcowego pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A6 C4, A6 C6, A8 D3, A8 D4, Q5, SEAT ALHAMBRA, AROSA 1.0-6.0 08.82-07.18

Śruba, zacisk hamulcowy 110 710 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Śruba, zacisk hamulcowy 110 710 producenta TOPRAN

AUDI

321615141, N01024124

VOLKSWAGEN

321615141, N01024124

SEAT

321615141, N01024124

numery OEM:
AUDI      321 615 141
AUDI      N 010 241 24
SEAT      321 615 141
SEAT      N 010 241 24
VOLKSWAGEN      321 615 141
VOLKSWAGEN      N 010 241 24
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba, zacisk hamulcowy 110 710 TOPRAN w samochodach:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu