Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_) 2.1 Syncro (1985.08-1992.07) 95km » 112 447 topran
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Platforma / Podwozie (24_) 2.1 Syncro (1985.08-1992.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 TOPRAN

112 447 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TOPRAN
topran 112 447
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447
112 447
topran 112 447 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 topran
357.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

112 447

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Typ pompypompa łopatkowa
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Ciśnienie [bar]90
Nowa część
niewymagany zwrot starej części

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 TOPRAN

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, SKODA FELICIA I, FELICIA II, OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, CADDY II 1.0-2.8 06.91-12.13
numery OEM:
SEAT      1H0 422 155E
SEAT      1J0 422 152G
SEAT      1J0 422 152GV
SEAT      1J0 422 152GX
SEAT      1J0 422 154B
SEAT      1J0 422 154BV
SEAT      1J0 422 154BX
SEAT      535 145 157
SEAT      6N0 145 157
SEAT      6N0 145 157X
SEAT      6N0 422 154A
SKODA      1H0 422 155E
SKODA      1J0 422 152G
SKODA      1J0 422 152GV
SKODA      1J0 422 152GX
SKODA      1J0 422 154B
SKODA      1J0 422 154BV
SKODA      1J0 422 154BX
SKODA      535 145 157
SKODA      6N0 145 157
SKODA      6N0 145 157X
SKODA      6N0 422 154A
VOLKSWAGEN      1H0 422 155E
VOLKSWAGEN      1J0 422 152G
VOLKSWAGEN      1J0 422 152GV
VOLKSWAGEN      1J0 422 152GX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154B
VOLKSWAGEN      1J0 422 154BV
VOLKSWAGEN      1J0 422 154BX
VOLKSWAGEN      535 145 157
VOLKSWAGEN      6N0 145 157
VOLKSWAGEN      6N0 145 157X
VOLKSWAGEN      6N0 422 154A

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 112 447 TOPRAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.