Tryb pracy | hydrauliczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
Ograniczenia producenta | ZF |
Nowa część bez depozytu | |
nr EAN | 5907558503029 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0060 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
028145157B, 028145157C, 028145157D, 028145157E, 6K0422154
028145157B, 028145157C, 028145157D, 028145157E, 6K0422154
SEAT | 028 145 157 B | |
SEAT | 028 145 157 C | |
SEAT | 028 145 157 D | |
SEAT | 028 145 157 E | |
SEAT | 6K0 422 154 | |
VOLKSWAGEN | 028 145 157 B | |
VOLKSWAGEN | 028 145 157 C | |
VOLKSWAGEN | 028 145 157 D | |
VOLKSWAGEN | 028 145 157 E | |
VOLKSWAGEN | 6K0 422 154 |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0060 MAXGEAR w samochodach: