Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.0 EcoBoost (2012.10-2019.06) 125km » 200 380 topran
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.0 Ecoboost (2012.10-2019.06) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Śruba, ustawienie geometrii 200 380 TOPRAN

200 380 Śruba, ustawienie geometrii TOPRAN
topran 200 380
Śruba, ustawienie geometrii 200 380
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

200 380

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, ustawienie geometrii 200 380 TOPRAN

Śruba regulacyjna drązka kierowniczego (M16x2x105,5mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A 1.4-2.5 04.88-03.01
numery OEM:
OPEL      03 22 577
OPEL      3 22 577
VAUXHALL      90373523

Zastosowanie Śruba, ustawienie geometrii 200 380 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba, ustawienie geometrii 200 380 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.