Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2010.04-2019.06) 140km » 302 444 topran
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2010.04-2019.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 302 444 TOPRAN

302 444 Cewka zapłonowa TOPRAN
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

302 444

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 302 444 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FUSION, GRAND C-MAX, KA, KA+ III 1.2-2.0 10.00-
numery OEM:
FORD      1 350 562
FORD      1 350 567
FORD      1 458 400
FORD      1 459 278
FORD      1 727 629
FORD      4M5G12029ZA
FORD      4M5G12029ZB
FORD      4S7G12029AA
FORD      4S7G12029AB
FORD      CM5G12029FA
MAZDA      C401 18 100
MAZDA      C401 18 100A
VOLVO      30640703
VOLVO      30731419
VOLVO      30734759
VOLVO      31216444

Zastosowanie Cewka zapłonowa 302 444 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 302 444 TOPRAN:

Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.