Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) (1998.04-2001.02) 75km » 701 492 topran
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Aerodeck (mb, Mc) 1.4 16v (mb8) (1998.04-2001.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 701 492 TOPRAN

701 492 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

701 492

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Długość [mm]1510

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 701 492 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1510mm) pasuje do: OPEL MOVANO B; RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
OPEL      44 21 189
RENAULT      8200 727 571
VAUXHALL      93168951
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 701 492 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.