Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t XWD (2008.06-2015.02) 209km » 02.37.079 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.0 T Xwd (2008.06-2015.02) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.079 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.37.079

Status produktu: Normalny
dla numeru OE906 460 0148
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KOĐC. DR. KIER. DB SPRINTER 06-/ VW CRAFTER LE/PR
numery OEM:
CHRYSLER      68020845AA
CHRYSLER      6804 7089AA
MERCEDES-BENZ      906 104 81001
MERCEDES-BENZ      906 104 81003
MERCEDES-BENZ      906 460 0048
MERCEDES-BENZ      906 460 0148
MERCEDES-BENZ      906 460 0348
MERCEDES-BENZ      A906 104 81001
MERCEDES-BENZ      A906 104 81003
MERCEDES-BENZ      A906 460 0048
MERCEDES-BENZ      A906 460 0148
MERCEDES-BENZ      A906 460 0348
VAG      2E0 498 104
VAG      2E0 498 104 A
VAG      2E0 713 501
VAG      2E0 731 501

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.