Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWD288 trw

Cylinderek hamulcowy BWD288 TRW

BWD288 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWD288
107.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD288

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica [mm] 19,05
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937132591

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD288 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: HONDA CIVIC VI; HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, ACCENT II, ELANTRA III, ELANTRA IV, MATRIX; KIA SOUL I; MG MG ZR, MG ZS; ROVER 200, 200 II, 25 I, 400 1.1-2.5 01.90-
numery OEM:
HONDA      43300-ST3-E01
HONDA      43300ST3E010
MG      GWC 901634
MG      SML 000020
MG      SML 000030
MG      SML 100080
ROVER      GWC901634
ROVER      GWC901638
ROVER      GWC901639
ROVER      SML000020
ROVER      SML000030
ROVER      SML100080
HYUNDAI      58330-25000
HYUNDAI      58330-2D000
HYUNDAI      58330-2H000
HYUNDAI      58380-2D020
HYUNDAI      58380-2H000
KIA      58330-2H000
KIA      58380-2H000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD288 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD288 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWD288zobacz instrukcję montażu BWD288

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.