Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi (2000.10-2006.10) 109km » DB4220 trw
wybrany samochód: 
Peugeot Expert Platforma / Podwozie (223) 2.0 Hdi (2000.10-2006.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4220 TRW

DB4220 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4220
273.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4220

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]71,5
Średnica otworu centrującego [mm]52
Śr. zewn. bębna ham. [mm]247
Rozmiar gwintu 1M12x1,25
Średnica bębna hamulcowego203
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]46,5
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
nr EAN3322937217694

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4220 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN SAXO; PEUGEOT 106 II, 106 II/HATCHBACK, 206, 206+ 1.0-2.0D 02.96-
numery OEM:
CITROËN      4247 41
CITROËN      4247 45
PEUGEOT      4247 41
PEUGEOT      4247 45
PEUGEOT      4247 47
LIFAN      L3502120

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4220 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4220 TRW:

2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.