Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » C6P011ABE abe

Bęben hamulcowy C6P011ABE ABE

C6P011ABE Bęben hamulcowy ABE
abe C6P011ABE
Bęben hamulcowy C6P011ABE
C6P011ABE
abe C6P011ABE Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy C6P011ABE abe
Bęben hamulcowy C6P011ABE abe
Bęben hamulcowy C6P011ABE abe
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

C6P011ABE

producent:

ABE

Średnica bębna hamulcowego 203
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 46,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427220270

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C6P011ABE ABE

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN SAXO, PEUGEOT 106 II, 106 II/HATCHBACK, 206, 206+ 1.0-2.0D 02.96-

Bęben hamulcowy C6P011ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Bęben hamulcowy C6P011ABE producenta ABE

CITROËN

424741, 424745

PEUGEOT

424741, 424745, 424747, DB4220

numery OEM:
CITROËN      4247 41
CITROËN      4247 45
PEUGEOT      4247 41
PEUGEOT      4247 45
PEUGEOT      4247 47
PEUGEOT      DB4220

Zastosowanie Bęben hamulcowy C6P011ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C6P011ABE ABE:

Bartłomiej, Golenice
2023-10-15
 5/5
Pasują.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.