Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1348 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1348 TRW

GDB1348 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1348
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1348
GDB1348
trw GDB1348 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1348 trw
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21924, 21926, 21929

numer części:

GDB1348

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01705/047
Wysokość [mm] 57,5
Długość 1 [mm] 151,5
Grubość [mm] 17,5
Długość 2 [mm] 150
nr EAN 3322937239160

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1348 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), Z3 (E36), Z4 (E85) 1.6-3.0 09.90-02.09

Klocki hamulcowe GDB1348 mają zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych GDB1348 producenta TRW

BMW

1164498, 1164500, 1165555, 1165557, 2157570, 2157571, 2157575, 34111164498, 34111164500, 34111165555, 34111165557, 34112157570, 34112157571, 34116752482, 34116752731, 34116756128, 34116761237, 34116761242, 34116761244, 34212157575, 6752482, 6752731, 6756128, 6761237, 6761242, 6761244

numery OEM:
BMW      1 164 498
BMW      1 164 500
BMW      1 165 555
BMW      1 165 557
BMW      2 157 570
BMW      2 157 571
BMW      2 157 575
BMW      34 11 1 164 498
BMW      34 11 1 164 500
BMW      34 11 1 165 555
BMW      34 11 1 165 557
BMW      34 11 2 157 570
BMW      34 11 2 157 571
BMW      34 11 6 752 482
BMW      34 11 6 752 731
BMW      34 11 6 756 128
BMW      34 11 6 761 237
BMW      34 11 6 761 242
BMW      34 11 6 761 244
BMW      34 21 2 157 575
BMW      6 752 482
BMW      6 752 731
BMW      6 756 128
BMW      6 761 237
BMW      6 761 242
BMW      6 761 244
zamienniki:
F 026 000 014
brak
BOSCH
2164302
brak
TEXTAR
20 91 6002
brak
SWAG Autoteile GmbH
597163
brak
VALEO
597273
brak
VALEO
597275
brak
VALEO
2328791
brak
TEXTAR
500 377
brak
TOPRAN
363702160354
brak
MAGNETI MARELLI
363702161085
brak
MAGNETI MARELLI
363702161333
brak
MAGNETI MARELLI
9758
brak
OPTIMAL
FQT1300
brak
FERODO
FQT725
brak
FERODO
F 03B 150 243
brak
BOSCH
05P331A
brak
LPR
221510
brak
NK
221525
brak
NK
1501221525
brak
SBS
23287.175.2
brak
ZIMMERMANN
V20-8115
brak
VAICO
8DB 355 007-481
brak
HELLA
36678 OE
brak
A.B.S.
8384.00
brak
REMSA
8384.01
brak
REMSA
8384.02
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1348 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1348 TRW:

Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Żelechów
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
Kamil, Śrem
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Jan, Wieszowa
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Otrębusy
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Mikołajki
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Lubsko
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nowa Ruda
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
zobacz instrukcję montażu GDB1348zobacz instrukcję montażu GDB1348

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.