Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR161 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 TRW

JPR161 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR161
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161
JPR161
trw JPR161 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
604.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JPR161

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Ograniczenia producenta LUK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Koła pasowe bez koła pasowego
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 14
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388325

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VITO (W638), UNIMOG; MULTICAR UX100 2.3D/2.9D 01.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01 80
MERCEDES-BENZ      003 466 07 01
MERCEDES-BENZ      003 466 07 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01 80
MERCEDES-BENZ      A 003 466 07 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 07 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR161

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.