Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TDI quattro (2016.10-???) 190km » JPR161 trw
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 2.0 Tdi Quattro (2016.10-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 TRW

JPR161 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR161
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161
JPR161
trw JPR161 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 trw
563.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

JPR161

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaZF
Ograniczenia producentaLUK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz adapterem
Kształt adapteratrójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera3
Koła pasowebez koła pasowego
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]14
Ciśnienie [bar]120
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937388325
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VITO (W638), UNIMOG 2.3D/2.9D 01.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01 80
MERCEDES-BENZ      003 466 07 01
MERCEDES-BENZ      003 466 07 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01 80
MERCEDES-BENZ      A 003 466 07 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 07 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR161 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.