Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 588 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH

K S00 000 588 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 588
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588
K S00 000 588
952.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 588

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 120
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 50
nr EAN 4047025446211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VITO (W638) 2.3D/2.9D 01.95-05.06

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 producenta BOSCH

MERCEDES-BENZ

34660701, 3466070180, 24662801, 24662601, 2466280180, 2466260180, 0024662801, 0024662601, A3466070180, 542003510, A2466280180, A2466260180, A0024662801, A0024662601

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      246 626 01 80
MERCEDES-BENZ      246 628 01 80
MERCEDES-BENZ      24662601
MERCEDES-BENZ      24662801
MERCEDES-BENZ      346 607 01 80
MERCEDES-BENZ      34660701
MERCEDES-BENZ      542 003 510
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      A 246 626 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 628 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 607 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.