Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE228 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE228 TRW

JTE228 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
62.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE228

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów JTE226
nr EAN 3322937905850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE228 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: HONDA CIVIC II, CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CR-V I, CRX II, CRX III, INTEGRA; ROVER 400, 400 II, 45 I 1.3-2.0D 09.87-05.05

Firma TRW będąca producentem części końcówka drążka JTE228 jest wiodącym producentem części dla kategorii końcówka drążka i nie kwestionowanym liderem rynku motoryzacyjnego.
Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach TRW, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze JTE228, produkowane są w oparciu o surowe normy jakościowe i z zachowaniem wysokich standardów. Końcówka drążka TRW JTE228 cechuje bardzo wysoka jakość wykonania, trwałość i odporność na przedwczesne zniszczenie. Części zamienne produkowane przez TRW, w tym oglądany końcówka drążka JTE228, są punktem odniesienia jeśli chodzi o jakość dla innych producentów auto części w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk TRW jest wzorem dla innych dostawców dla motoryzacji.
Końcówka drążka JTE228 ma zastosowanie do takich aut jak ROVER 25 liftback (RF) od 1999.09, HONDA BRIO (DD_) od 2011.01 oraz wielu innych modeli aut. Złożenie zamówienia na części samochodowe nie zawsze jest proste. Jeżeli napotkasz na problemy w tym temacie zaufaj doradcom z wieloletnim stażem pracujących w naszej firmie, a Tobie nie pozostanie już nic więcj jak oczekiwanie na szybką dostawę zamówionego końcówki drążka JTE228.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz części końcówka drążka JTE228 TRW możesz zamówić wiele innych produktów producenta TRW. Cena na oferowane części w naszym sklepie należy do najlepszych na rynku motoryzacyjnym.
numery OEM:
HONDA      53560-S04-003
HONDA      53560-S04-013
HONDA      53560-SH0-A01
HONDA      53560-SH3-003
HONDA      53560-SH3-013
HONDA      53560-SR0-A01
HONDA      53560-SR3-003
HONDA      53560-ST7-003
MG      QGX 100050
ROVER      GSJ495
ROVER      QGX100050

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE228 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE228 TRW:

2021-11-27
 5/5
J/w
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.