Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF546 trw

Pompa hamulcowa PMF546 TRW

PMF546 Pompa hamulcowa TRW
273.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PMF546

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M12x1
Ilość połączeń 2
Średnica [mm] 20,6
nr EAN 3322937409143

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF546 TRW

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-12.02
numery OEM:
OPEL      3492953
OPEL      3495610
OPEL      5 58 111
OPEL      5 58 169
VAUXHALL      3492953
VAUXHALL      3495610
VAUXHALL      5 58 169
CHEVROLET      3492953
CHEVROLET      3495610
CHEVROLET      5 58 169
zamienniki:
M 59 044
brak
BREMBO
6251
brak
Car S.p.A (InterCar)
4005546
brak
GIRLING
FHM1490
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF546 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.