Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-09-0801-1 vemo

Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0801-1 VEMO

V10-09-0801-1 Pompa paliwa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-09-0801-1
293.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-09-0801-1

producent:

VEMO

Szerokość [mm] 102
Długość [mm] 115
Wysokość [mm] 145
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,9
Ciśnienie [bar] 1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołyską
nr EAN 4046001301186

skład zestawu:
V10-09-0807 Pompa paliwa, EXPERT KITS +
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0801-1 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I; SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE, FELICIA I 1.0-2.9 08.83-03.10
numery OEM:
AUDI      1H0 906 091 D
AUDI      1H0 919 051 C
AUDI      1H0 919 651 H
AUDI      1H0 919 651 N
AUDI      1H9 919 051 E
AUDI      376 919 051 Q
AUDI      6N0 919 051 J
SEAT      1H0 906 091 D
SEAT      1H0 919 051 A
SEAT      1H0 919 051 C
SEAT      1H0 919 051 G
SEAT      1H0 919 051 K
SEAT      1H0 919 087
SEAT      1H0 919 087 F
SEAT      1H0 919 651
SEAT      1H0 919 651 C
SEAT      1H0 919 651 H
SEAT      1H0 919 651 N
SEAT      1H9 919 051
SEAT      1H9 919 051 K
SEAT      1H9 919 087
SEAT      376 919 051 Q
SEAT      6K9 919 051 A
SEAT      6K9 919 051 C
SEAT      6N0 919 051 E
SEAT      6N0 919 051 J
SEAT      6N0 919 673 A
SEAT      6N0 919 679
SKODA      1H0 906 091 D
SKODA      1H0 919 051 G
SKODA      1H0 919 051 K
SKODA      1H0 919 087
SKODA      1H0 919 087 F
SKODA      1H0 919 651
SKODA      1H0 919 651 C
SKODA      1H0 919 651 H
SKODA      1H0 919 651 N
SKODA      1H9 919 051
SKODA      1H9 919 051 K
SKODA      1H9 919 087
SKODA      376 919 051 Q
SKODA      6K9 919 051 A
SKODA      6K9 919 051 C
SKODA      6N0 919 051 E
SKODA      6N0 919 051 J
SKODA      6N0 919 673 A
SKODA      6N0 919 679
VOLKSWAGEN      1H0 906 091 B
VOLKSWAGEN      1H0 906 091 D
VOLKSWAGEN      1H0 919 051 AA
VOLKSWAGEN      1H0 919 051 C
VOLKSWAGEN      1H0 919 051 G
VOLKSWAGEN      1H0 919 051 H
VOLKSWAGEN      1H0 919 051 K
VOLKSWAGEN      1H0 919 087
VOLKSWAGEN      1H0 919 087 F
VOLKSWAGEN      1H0 919 651
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 C
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 H
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 N
VOLKSWAGEN      1H9 919 051
VOLKSWAGEN      1H9 919 051 E
VOLKSWAGEN      1H9 919 051 K
VOLKSWAGEN      1H9 919 087
VOLKSWAGEN      1HM 919 051 N
VOLKSWAGEN      376 919 051 Q
VOLKSWAGEN      6N0 919 051 J
VAG      1H0 906 091 D
VAG      1H0 919 051 A
VAG      1H0 919 051 AA
VAG      1H0 919 051 C
VAG      1H0 919 051 H
VAG      1H0 919 651 C
VAG      1H0 919 651 H
VAG      1H0 919 651 N
VAG      1H9 919 051 E
VAG      1HM 919 051 N
VAG      6K9 919 051 A
VAG      6K9 919 051 C
VAG      6N0 919 051 E
VAG      6N0 919 051 J
VAG      6N0 919 673 A
VAG      6N0 919 679

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0801-1 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.