Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-72-0947 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0947 VEMO

V10-72-0947 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-0947
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-72-0947

producent:

VEMO

Strona zabudowy Oś tylna
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ilość biegunów 2
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość [mm] 1135
Wysokość [mm] 35
Wymagana ilość 2
Opór [Ohm] 1120
Kolor czarny
Długość przewodu [mm] 1060
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ciężar [kg] 0,088
nr EAN 4046001328657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0947 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV, VENTO 1.4-2.8 08.91-06.02
numery OEM:
AUDI      1H0 927 807 B
AUDI      1H0 927 807 D
SEAT      1H0 927 807 B
SEAT      1H0 927 807 D
SKODA      1H0 927 807 B
SKODA      1H0 927 807 D
VOLKSWAGEN      1H0 927 807 B
VOLKSWAGEN      1H0 927 807 D
VOLKSWAGEN      1H0927807D
VAG      1H0 927 807 B
VAG      1H0 927 807 D
VAG      1H0927807D

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0947 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0947 VEMO:

2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu V10-72-0947

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.