Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0009 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0009 VEMO

V10-81-0009 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0009
1,001.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V10-81-0009

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z króćcem przyłączeniowym
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 44
Długość [mm] 124
Wysokość [mm] 81
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ilość połączeń 6
Ciężar [kg] 1
nr EAN 4046001370199

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0009 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A2; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, INCA, LEON, TOLEDO II; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I 1.2/1.4/2.0 09.95-04.12
numery OEM:
AUDI      036 133 062
AUDI      036 133 062 L
AUDI      36 133 062
AUDI      36 133 062 L
SEAT      036 133 062
SEAT      036 133 062 L
SEAT      36 133 062
SEAT      36 133 062 L
SKODA      036 133 062
SKODA      036 133 062 L
SKODA      36 133 062
SKODA      36 133 062 L
VOLKSWAGEN      036 133 062
VOLKSWAGEN      036 133 062 L
VOLKSWAGEN      36 133 062
VOLKSWAGEN      36 133 062 L
VAG      036 133 062
VAG      036 133 062 L
VAG      36 133 062
VAG      36 133 062 L

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0009 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-81-0009zobacz instrukcję montażu V10-81-0009zobacz instrukcję montażu V10-81-0009

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.