Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V15-99-2031 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2031 VEMO

V15-99-2031 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2031
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2031
277.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2031

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 87
Materiał Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
nr EAN 4046001439841

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2031 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4/1.6 10.97-12.10
numery OEM:
SEAT      032 121 111 AE
SEAT      032 121 111 BA
SEAT      32 121 111 AE
SEAT      32 121 111 BA
SKODA      032 121 111 AE
SKODA      032 121 111 BA
SKODA      32 121 111 AE
SKODA      32 121 111 BA
VOLKSWAGEN      032 121 111 AE
VOLKSWAGEN      032 121 111 BA
VOLKSWAGEN      32 121 111 AE
VOLKSWAGEN      32 121 111 BA
VAG      032 121 111 AE
VAG      032 121 111 BA
VAG      32 121 111 AE
VAG      32 121 111 BA

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2031 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2031 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.