Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH5434.82J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH5434.82J VERNET S.A.

TH5434.82J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH5434.82J
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH5434.82J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 56,0
Średnica 2 [mm] 29,0
Wysokość 1 [mm] 43,0
nr EAN 3531650005321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH5434.82J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: VOLVO S40 I, V40; HYUNDAI H-1; LEXUS ES, RX; MITSUBISHI ASX, CARISMA, COLT CZC VI, COLT IV, COLT V, COLT VI, DELICA / SPACE GEAR 1.3-4.0 11.86-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      M0310106
MITSUBISHI      1305A190
MITSUBISHI      MD158570
MITSUBISHI      MD165630
MITSUBISHI      MD175746
MITSUBISHI      MD310106
MITSUBISHI      MD335170
MITSUBISHI      MD360320
TOYOTA      9091603129
VOLVO      30874021
VOLVO      308740216
VOLVO      30875350

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH5434.82J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH5434.82J VERNET S.A.:

2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.