Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro (1997.12-2000.11) 180km » 08429 walker
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.8 T Quattro (1997.12-2000.11) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 08429 WALKER

08429 Tłumik WALKER
walker 08429

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

08429

dostawca:

WALKER

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]620
Ciężar [kg]5,280
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490084293
Status produktu: Artykuł wychodzący


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 08429 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: ISUZU CAMPO, TROOPER I 2.0/2.2D/2.3 05.84-12.91
numery OEM:
BEDFORD      91108120
BEDFORD      94020500
BEDFORD      94028977
BEDFORD      94172459
BEDFORD      94224588
BEDFORD      94247198
ISUZU      94247198
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 08429 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 08429 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.