Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai i10 III (AC3, AI3) 1.2 MPi (2024-???) 79km » 21867 walker
wybrany samochód: 
Hyundai I10 Iii (ac3, Ai3) 1.2 Mpi (2024-???) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21867 WALKER

21867 Tłumik WALKER
walker 21867
Tłumik 21867
21867
walker 21867 Tłumik
Tłumik 21867 walker
Tłumik 21867 walker
Tłumik 21867 walker
287.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21867

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1480
Ciężar [kg]4,430
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490218674


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21867 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK 1.4-1.8 04.97-08.05
numery OEM:
CITROËN      171797
CITROËN      1717A4
CITROËN      1717C9
zamienniki:
CN221Q
brak
Klarius Group
250057
brak
Klarius Group
13.3.70
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21867 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21867 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.