Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-300 (CT9A) (2003.04-2004.04) 305km » 22207 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-300 (ct9a) (2003.04-2004.04) 305km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22207 WALKER

22207 Tłumik WALKER
walker 22207
Tłumik 22207
22207
walker 22207 Tłumik
Tłumik 22207 walker
Tłumik 22207 walker
Tłumik 22207 walker
398.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22207

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1270
Ciężar [kg]5,890
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490222077


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22207 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW TRANSPORTER T4 2.5D 09.95-04.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      074253409N
VOLKSWAGEN      074253409P
VOLKSWAGEN      7D0253409
VOLKSWAGEN      JZW253409M
zamienniki:
74328
brak
DINEX A/S
VW573T
brak
Klarius Group
VW576M
brak
Klarius Group
230816
brak
Klarius Group
250609
brak
Klarius Group
703.6.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22207 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22207 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.