Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 TDI RS (2020.07-???) 200km » 22757 walker
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 2.0 Tdi Rs (2020.07-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22757 WALKER

22757 Tłumik WALKER
walker 22757
Tłumik 22757
22757
walker 22757 Tłumik
Tłumik 22757 walker
Tłumik 22757 walker
Tłumik 22757 walker
219.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22757

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1100
Ciężar [kg]10,500
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227577

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22757 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1100mm) pasuje do: LANCIA YPSILON 1.2 10.03-12.11
numery OEM:
FIAT      55198767
LANCIA      55198767
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 22757 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22757 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.