Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.4 TSI (2014.05-2020.10) 150km » 23198 walker
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.4 Tsi (2014.05-2020.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23198 WALKER

23198 Tłumik WALKER
walker 23198
Tłumik 23198
23198
walker 23198 Tłumik
Tłumik 23198 walker
Tłumik 23198 walker
Tłumik 23198 walker
Tłumik 23198 walker
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23198

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1850
Ciężar [kg]7,877
Litera rozpoznawcza58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231987

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23198 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 1.9D 04.03-11.09
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0253609AC
VOLKSWAGEN      7H0253609AH
VOLKSWAGEN      7H0253609AS
VOLKSWAGEN      7H0253609J

Zastosowanie Tłumik 23198 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23198 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.