Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23228 walker

Tłumik 23228 WALKER

23228 Tłumik WALKER
walker 23228
Tłumik 23228
23228
walker 23228 Tłumik
Tłumik 23228 walker
Tłumik 23228 walker
Tłumik 23228 walker
Tłumik 23228 walker
Tłumik 23228 walker
Tłumik 23228 walker
Tłumik 23228 walker
401.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23228

producent:

WALKER

Długość [mm] 960
Ciężar [kg] 6,500
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490232281

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23228 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C3 AIRCROSS II, C3 III, C3 PICASSO, C4 CACTUS; OPEL CROSSLAND X, CROSSLAND X / CROSSLAND; PEUGEOT 2008 I, 207, 208 I, 208 II 1.2/1.4/1.4LPG 02.06-
numery OEM:
PEUGEOT      1609220780
PEUGEOT      173077
PEUGEOT      173078
zamienniki:
190-051
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Zastosowanie Tłumik 23228 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23228 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.