Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 2.0 TDI (2011.09-2013.10) 122km » 23240 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Amarok Platforma / Podwozie (s1b, S6b, S7b) 2.0 Tdi (2011.09-2013.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23240 WALKER

23240 Tłumik WALKER
walker 23240
Tłumik 23240
23240
walker 23240 Tłumik
Tłumik 23240 walker
Tłumik 23240 walker
Tłumik 23240 walker
379.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23240

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]900
Ciężar [kg]6,590
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23240 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ZAFIRA A 1.6/1.8 04.99-06.05
numery OEM:
OPEL      13141033
OPEL      13142089
OPEL      13158591
OPEL      13158598
OPEL      5852234
OPEL      5852257
OPEL      5852434
OPEL      5852438
OPEL      854146
OPEL      93197196
VAUXHALL      13141033
VAUXHALL      13142089
VAUXHALL      13158591
VAUXHALL      13158598
VAUXHALL      93197196
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23240 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23240 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.