Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 5.0 SCV8 4x4 (2017.11-???) 525km » 23306 walker
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 5.0 Scv8 4x4 (2017.11-???) 525km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23306 WALKER

23306 Tłumik WALKER
walker 23306
Tłumik 23306
23306
walker 23306 Tłumik
Tłumik 23306 walker
Tłumik 23306 walker
Tłumik 23306 walker
Tłumik 23306 walker
343.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23306

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1330
Ciężar [kg]7,170
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233066

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23306 WALKER

Tłumik układu wydechowego przód pasuje do: BMW 5 (E39) 2.2/2.5/3.0 09.00-05.04
numery OEM:
BMW      18107504978
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23306 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23306 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.