Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco S-WAY AD260S46FP MY24 (2023-???) 460km » 70307 walker
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s46fp My24 (2023-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70307 WALKER

70307 Tłumik WALKER
walker 70307
Tłumik 70307
70307
walker 70307 Tłumik
Tłumik 70307 walker
Tłumik 70307 walker
Tłumik 70307 walker
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70307

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1430
Ciężar [kg]4,880
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490703071


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70307 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL CORSA B 1.2-1.7D 03.93-09.00
numery OEM:
BEDFORD      5852815
OPEL      5852815
OPEL      5852818
OPEL      5852962
OPEL      5852982
OPEL      90467567
OPEL      90541759
VAUXHALL      5852815
VAUXHALL      90467567
VAUXHALL      90467808
VAUXHALL      90541759
zamienniki:
250131
brak
Klarius Group
GM116G
brak
Klarius Group
260498
brak
Klarius Group
672.7.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 70307 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70307 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.