Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi COLT VII liftback (VB_) 1.0 MPi (VBXG0) (2023-???) 67km » I12086YMT yamato
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vii Liftback (vb_) 1.0 Mpi (vbxg0) (2023-???) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12086YMT Yamato

I12086YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I12086YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12086YMT
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I12086YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]14,65
Zbieżność stożka1/10
Rozmiar gwintu 1M14x1.5
Rozmiar gwintu 2M17x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427507999

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12086YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, 4 RUNNER III, DYNA, DYNA 100, DYNA 150, DYNA 200, HIACE III, HIACE IV, HILUX II, HILUX III, HILUX IV 1.6-4.0D 05.72-
numery OEM:
TOYOTA      45046 29 115
TOYOTA      45046 29 125
TOYOTA      45046 39 105
TOYOTA      45046 39 106
TOYOTA      45046 39 165
TOYOTA      45046 39 235
TOYOTA      45046 39 355
TOYOTA      45046 39 375
TOYOTA      45046 39 385

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12086YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12086YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.