Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-1247 maxgear

Sworzeń wahacza 72-1247 MAXGEAR

72-1247 Sworzeń wahacza MAXGEAR
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-415008

numer części:

72-1247

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
nr EAN 5907558533248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-1247 MAXGEAR

SWORZEŃ WAHACZA NISSAN P. TERRANO 87- LE/PR GÓRNY
numery OEM:
FORD      1954430
NISSAN      40110-01G00
NISSAN      40110-01G25
NISSAN      40110-01G26
NISSAN      40110-0F000
NISSAN      40110-B9500
NISSAN      40110-T3060
NISSAN      40110-T6000
NISSAN      40110-T6025
NISSAN      40110-V0100

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-1247 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.