Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » MD-019 alco

Filtr oleju MD-019 ALCO

MD-019 Filtr oleju ALCO
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-019

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 96,2
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 92,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 33,6
nr EAN 5294511100204

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-019 ALCO

FILTR OLEJU FORD 2,4D TRANSIT
numery OEM:
ALFA ROMEO      105.50.04.08200
CHRYSLER      32578
CHRYSLER      K-30052
FORD      1501433
FORD      1568410
FORD      2701E-6731A
FORD      715F-6714AA3A
FORD      715F-6731AA
FORD      715HF-6731AA
FORD      753F-6731AA1A
FORD      755F-6714AA
FORD      755F-6714AAA
FORD      C7TZ-6731A
GMC      3021200
GMC      7961394
GMC      7984373
RENAULT      0003082667
TALBOT      K30052
VOLVO      41415
VOLVO      415415
AC      AC70

Zastosowanie Filtr oleju MD-019 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-019 ALCO:

2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2020-02-09
 5/5
OK
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.