Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » SP-834 alco

Filtr oleju SP-834 ALCO

SP-834 Filtr oleju ALCO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-834

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 84,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78,5
Rozmiar gwintu 1 M18X1,5
nr EAN 5294512100340

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-834 ALCO

FILTR OLEJU CITROEN AXEL 1,0-1

Filtr oleju SP-834 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Filtr oleju SP-834 producenta ALCO

CITROËN

5475796, 5490672T, 5490726E, 5490840, 5492257, 75492157, 95490840, 95495894, GX0131401A

numery OEM:
CITROËN      5475796
CITROËN      5490672T
CITROËN      5490726E
CITROËN      5490840
CITROËN      5492257
CITROËN      75492157
CITROËN      95490840
CITROËN      95495894
CITROËN      GX0131-401A
FORD      5002453
FORD      5002459
FORD      A760X6714CA
FORD      A760X6714JA

Zastosowanie Filtr oleju SP-834 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-834 ALCO:

Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.