Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41954C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41954C SEINSA AUTOFREN

D41954C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41954C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41954C
D41954C
autofren D41954C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41954C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 52
System hamulcowy DAC
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320191546

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41954C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 52, z tłoczkiem) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, SPARK, DAEWOO KALOS, LANOS, KIA PICANTO I, MAZDA MX-5 II 1.0-1.6 05.97-
numery OEM:
CHEVROLET      94566890
CHEVROLET      94566891
CHEVROLET      96534637
CHEVROLET      96534638
CHEVROLET      96682851
CHEVROLET      96682852
DAEWOO      94566890
DAEWOO      94566891
DAEWOO      96534637
DAEWOO      96534638
zamienniki:
J3210911
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301215009
brak
SBS
1301215010
brak
SBS
F 10 004
brak
BREMBO
F 10 005
brak
BREMBO
F 10 020
brak
BREMBO
F 10 021
brak
BREMBO

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41954C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41954C SEINSA AUTOFREN:

2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2020-05-15
 5/5
OK.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-05-15
 5/5
OK.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu