Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » A 12 388 brembo

Cylinderek hamulcowy A 12 388 BREMBO

A 12 388 Cylinderek hamulcowy BREMBO
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 388

producent:

BREMBO

Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
otwór Ø [mm] 22,2
nr EAN 8432509603024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 388 BREMBO

Cylinderek hamulcowy A 12 388 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Cylinderek hamulcowy A 12 388 producenta BREMBO

VOLKSWAGEN

J0447635080

SUZUKI

00000A00529, 00000A00529000, 00000A00529LCP, 0000A00529, 5340083000, 5340083000A00, A00529

numery OEM:
SUZUKI      00000A00529
SUZUKI      00000A00529000
SUZUKI      00000A00529LCP
SUZUKI      0000A00529
SUZUKI      5340083000
SUZUKI      5340083000A00
SUZUKI      A00529
VOLKSWAGEN      J0447635080

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 388 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 388 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.