Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4112 lpr

Cylinderek hamulcowy 4112 LPR

4112 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4112
Cylinderek hamulcowy 4112
4112
lpr 4112 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4112 lpr
Cylinderek hamulcowy 4112 lpr
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4112, C29895

numer części:

4112

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 22,2
nr EAN 8032532010587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4112 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUZUKI SAMURAI, SJ413, VW TARO 1.0-2.4D 09.84-12.04

Cylinderek hamulcowy 4112 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4112 producenta LPR

VOLKSWAGEN

J0447635080

SUZUKI

00000A00529, 00000A00529000, 00000A00529LCP, 0000A00529, 5340083000, 5340083000A00, A00529

numery OEM:
SUZUKI      00000A00529
SUZUKI      00000A00529000
SUZUKI      00000A00529LCP
SUZUKI      0000A00529
SUZUKI      5340083000
SUZUKI      5340083000A00
SUZUKI      A00529
VOLKSWAGEN      J0447635080

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4112 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4112 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.