Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Fiat FIORINO Furgon/minivan (146_) 70 1.3 (1988.01-1994.12) 67km » BWH300 trw
wybrany samochód: 
Fiat Fiorino Furgon/minivan (146_) 70 1.3 (1988.01-1994.12) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH300 TRW

BWH300 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH300
Cylinderek hamulcowy BWH300
BWH300
trw BWH300 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWH300 trw
Cylinderek hamulcowy BWH300 trw
Cylinderek hamulcowy BWH300 trw
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH300

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937021079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH300 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUZUKI SAMURAI, VW TARO 1.0-2.4D 11.88-12.04
numery OEM:
AUDI      J04 476 350 80
SEAT      J04 476 350 80
SKODA      J04 476 350 80
SUZUKI      00000A00529
SUZUKI      00000A00529000
VOLKSWAGEN      J04 476 350 80
VOLKSWAGEN      J47 550 260 90
SANTANA      00000A00529

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH300 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH300 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH300zobacz instrukcję montażu BWH300

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.