Długość opakowania [cm] | 28 | |
Szerokość opakowania [cm] | 17,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 24 | |
Ilość zębów | 104 | |
Ciężar [kg] | 1,23 | |
Szerokość [mm] | 17 | |
nr EAN | 4010858576554 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1067WP1 CONTITECH
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1609120580, 1609525180, 1610793280
1609120580, 1609525180, 1610793280
71776090
CITROËN | 1609120580 | |
CITROËN | 1609525180 | |
CITROËN | 1610793280 | |
FIAT | 71776090 | |
PEUGEOT | 1609120580 | |
PEUGEOT | 1609525180 | |
PEUGEOT | 1610793280 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1067WP1 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1067WP1 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.