Liczba zębów 1 | 104 |
Szerokość 1 [mm] | 17,00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4005108817631 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0335 30 INA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
081686, 0816F2, 082990, 1201G0, 1609417080, 1609525180, 9400829909, 9631203080, 96426298, 9642629880, 96429298
081686, 0816F2, 082990, 1201G0, 1609417080, 1609525180, 9400829909, 9631203080, 96426298, 9642629880, 96429298
9467581780, 9631169188, 9642929880
CITROËN | 0816.86 | |
CITROËN | 0816.F2 | |
CITROËN | 081686 | |
CITROËN | 0816F2 | |
CITROËN | 0829.90 | |
CITROËN | 082990 | |
CITROËN | 1201.G0 | |
CITROËN | 1201G0 | |
CITROËN | 16 094 170 80 | |
CITROËN | 16 095 251 80 | |
CITROËN | 1609417080 | |
CITROËN | 1609525180 | |
CITROËN | 94 008 299 09 | |
CITROËN | 9400829909 | |
CITROËN | 96 312 030 80 | |
CITROËN | 96 426 298 | |
CITROËN | 96 426 298 80 | |
CITROËN | 96 429 298 | |
CITROËN | 9631203080 | |
CITROËN | 96426298 | |
CITROËN | 9642629880 | |
CITROËN | 96429298 | |
FIAT | 9467581780 | |
FIAT | 9631169188 | |
FIAT | 9642929880 | |
PEUGEOT | 0816.86 | |
PEUGEOT | 0816.F2 | |
PEUGEOT | 081686 | |
PEUGEOT | 0816F2 | |
PEUGEOT | 0829.90 | |
PEUGEOT | 082990 | |
PEUGEOT | 1201.G0 | |
PEUGEOT | 1201G0 | |
PEUGEOT | 16 094 170 80 | |
PEUGEOT | 16 095 251 80 | |
PEUGEOT | 1609417080 | |
PEUGEOT | 1609525180 | |
PEUGEOT | 94 008 299 09 | |
PEUGEOT | 9400829909 | |
PEUGEOT | 96 312 030 80 | |
PEUGEOT | 96 426 298 | |
PEUGEOT | 96 426 298 80 | |
PEUGEOT | 96 429 298 | |
PEUGEOT | 9631203080 | |
PEUGEOT | 96426298 | |
PEUGEOT | 9642629880 | |
PEUGEOT | 96429298 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0335 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0335 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.