Ciężar [kg] | 0,8 | |
nr EAN | 8021787057034 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP029 DAYCO
AUDI | 06121011N | |
AUDI | 06B121011AX | |
AUDI | 06B121011CV | |
AUDI | 06B121011E | |
AUDI | 06B121011EV | |
AUDI | 06B121011EX | |
AUDI | 06B121011H | |
AUDI | 06B121011HX | |
AUDI | 06B121011L | |
AUDI | 06B121011LX | |
AUDI | 06B121011M | |
AUDI | 06B121011MX | |
AUDI | 06B121011N | |
AUDI | 06B121011NX | |
AUDI | 06B121011Q | |
AUDI | 06B121011QX | |
AUDI | 6B121011BV | |
AUDI | 6B121011Q | |
AUDI | 6B121011QX | |
SEAT | 06B121011CV | |
SEAT | 06B121011E | |
SEAT | 06B121011EV | |
SEAT | 06B121011EX | |
SEAT | 06B121011H | |
SEAT | 06B121011HX | |
SEAT | 06B121011L | |
SEAT | 06B121011N | |
SEAT | 06B121011Q | |
SEAT | 06B121011QX | |
SEAT | 6B121011Q | |
SEAT | 6B121011QX | |
SKODA | 06B121011E | |
SKODA | 06B121011EV | |
SKODA | 06B121011EX | |
SKODA | 06B121011H | |
SKODA | 06B121011L | |
SKODA | 06B121011N | |
SKODA | 06B121011Q | |
SKODA | 06B121011QX | |
SKODA | 6B121011Q | |
SKODA | 6B121011QX | |
VOLKSWAGEN | 06B121011AX | |
VOLKSWAGEN | 06B121011BV | |
VOLKSWAGEN | 06B121011CV | |
VOLKSWAGEN | 06B121011E | |
VOLKSWAGEN | 06B121011EV | |
VOLKSWAGEN | 06B121011EX | |
VOLKSWAGEN | 06B121011H | |
VOLKSWAGEN | 06B121011HX | |
VOLKSWAGEN | 06B121011L | |
VOLKSWAGEN | 06B121011LX | |
VOLKSWAGEN | 06B121011MX | |
VOLKSWAGEN | 06B121011N | |
VOLKSWAGEN | 06B121011NX | |
VOLKSWAGEN | 06B121011Q | |
VOLKSWAGEN | 06B121011QX | |
VOLKSWAGEN | 6B121011Q | |
VOLKSWAGEN | 6B121011QX | |
VAG | 068121011B | |
VAG | 06B121011 | |
VAG | 06B121011A | |
VAG | 06B121011B | |
VAG | 06B121011BV | |
VAG | 06B121011BX | |
VAG | 06B121011C | |
VAG | 06B121011CX | |
VAG | 06B121011E | |
VAG | 06B121011EX | |
VAG | 06B121011L | |
VAG | 06B121011N | |
VAG | 06B121011Q |
Zastosowanie Pompa wodna DP029 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP029 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020