Ø koła pasowego [mm] | 71,0 |
Wysokość 1 [mm] | 30,0 |
Ciężar [kg] | 0,8 |
nr EAN | 8021787059229 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP180 DAYCO
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
55568637, 93191762
1334147, 1334153, 1334242, 1334284, 93179114, 93191762, 95528976
46345839, 46804051, 55209993, 55268918, 55269148
46804051, 55209993, 55262155, 55268918, 55269148
46804051, 55209993, 55268918, 55269148
1740079J80
55269148
ALFA ROMEO | 46804051 | |
ALFA ROMEO | 55209993 | |
ALFA ROMEO | 55262155 | |
ALFA ROMEO | 55268918 | |
ALFA ROMEO | 55269148 | |
FIAT | 46345839 | |
FIAT | 46804051 | |
FIAT | 55209993 | |
FIAT | 55268918 | |
FIAT | 55269148 | |
LANCIA | 46804051 | |
LANCIA | 55209993 | |
LANCIA | 55268918 | |
LANCIA | 55269148 | |
OPEL | 1334147 | |
OPEL | 1334153 | |
OPEL | 1334242 | |
OPEL | 1334284 | |
OPEL | 93179114 | |
OPEL | 93191762 | |
OPEL | 95528976 | |
SAAB | 55568637 | |
SAAB | 93191762 | |
SUZUKI | 1740079J80 | |
VAUXHALL | 1334147 | |
VAUXHALL | 1334153 | |
VAUXHALL | 55488983 | |
VAUXHALL | 93179114 | |
VAUXHALL | 93191762 | |
JEEP | 55269148 |
Zastosowanie Pompa wodna DP180 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP180 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.