Ø koła pasowego [mm] | 63,0 |
Wysokość 1 [mm] | 30,0 |
Wysokość 2 [mm] | 63,0 |
Ciężar [kg] | 0,8 |
nr EAN | 8021787045628 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP182 DAYCO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 55284051
55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 55284051
55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 55284051
1334190, 1334251
1581511, 9S518501CA
55271994, 55284051
ALFA ROMEO | 55204538 | |
ALFA ROMEO | 55221397 | |
ALFA ROMEO | 55268277 | |
ALFA ROMEO | 55271994 | |
ALFA ROMEO | 55284051 | |
CHRYSLER | 55221397 | |
CHRYSLER | 55268277 | |
CHRYSLER | 55271994 | |
CHRYSLER | 55284051 | |
FIAT | 55204538 | |
FIAT | 55221397 | |
FIAT | 55268277 | |
FIAT | 55271994 | |
FIAT | 55284051 | |
FORD | 1581511 | |
FORD | 9S518501CA | |
LANCIA | 55204538 | |
LANCIA | 55221397 | |
LANCIA | 55268277 | |
LANCIA | 55271994 | |
LANCIA | 55284051 | |
OPEL | 1334190 | |
OPEL | 1334251 | |
JEEP | 55271994 | |
JEEP | 55284051 |
Zastosowanie Pompa wodna DP182 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP182 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.