| Ø koła pasowego [mm] | 57,2 |
| Wysokość 2 [mm] | 57,2 |
| Ciężar [kg] | 0,8 |
| nr EAN | 8021787096125 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP217 DAYCO
| AUDI | 06A121011R | |
| AUDI | 06F121011 | |
| AUDI | 06F121011X | |
| SEAT | 06F121011 | |
| SKODA | 06F121011 | |
| VOLKSWAGEN | 06A121011R | |
| VOLKSWAGEN | 06F121011 | |
| VOLKSWAGEN | 06F121011X |
Zastosowanie Pompa wodna DP217 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP217 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.