Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) (1992.11-1996.08) 126km » A232 dolz
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii (e5_a, E7_a, E8_a) 1.8 Glsi (e52a) (1992.11-1996.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna A232 DOLZ

A232 Pompa wodna DOLZ
638.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A232

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Rodzaj korpusuz obudową
Liczba skrzydeł7
nr EAN8430632012324

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A232 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, A8 D4, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III 1.8-2.0H 09.04-07.19
numery OEM:
AUDI      06H121008F
AUDI      06H121026AF
AUDI      06H121026BP
AUDI      06J121026B
AUDI      06J121026G
AUDI      06J121026J
SEAT      06H121008F
SEAT      06H121026AF
SEAT      06J121026B
SEAT      06J121026G
SEAT      06J121026J
SKODA      06H121026AF
SKODA      06J121026B
SKODA      06J121026G
SKODA      06J121026J
VOLKSWAGEN      06H121026AF
VOLKSWAGEN      06J121026B
VOLKSWAGEN      06J121026G
VOLKSWAGEN      06J121026J

Zastosowanie Pompa wodna A232 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A232 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.